zondag, januari 16, 2011

Harry 78


De jaren verstrijken, af en toe wel snel zo lijkt het. Schoonpa is weer jarig, hij tikt de 78 aan. Zelf wordt ik 50 dit jaar, en dat lijkt toch een magische leeftijd. Wordt ik nu echt een ouwe lul? Of was ik dat al, maar had ik het nog niet in de gaten? Enfin, fietsen kan ik in ieder geval nog wel! De eerste tocht op Tirreno van het jaar. Helaas zit er nog een vette tik in het achterwiel. Dit maakt het tochtje minder aangenaam. Maar toch ben ik blij dat ik weer op de racefiets kan rijden. Ondanks wind schuin tegen [Z4] geniet ik. De temperatuur is nm belachelijk hoog vandaag, is schat een graad of 15 in het zonnetje. Net na zonsondergang kom ik in Papendrecht aan om het feestvarken te feliciteren. Van buurman Angelo krijg ik nog een tip; goedkope wielerkleding via Ebay. Dat moet ik eens proberen! 39,6km in 24.8 kmu.

Geen opmerkingen: