vrijdag, april 09, 2010

Uden


Een weekendje met de heren van het voetbalteam weg. Een huisje in Uden is gehuurd, en ik besluit er naar toe te fietsen. Het is redelijk weer, maar ik begin met arm- en beenstukken, geen overbodige luxe. Bij Gorinchem doe ik ze af, er schijnt een lekker zonnetje. Gelukkig heb ik windje mee, het is immers mijn eerste 100+ ritje.... Even voorbij Woudrichem blijkt een spaak kapot. Ik spaug van mijn wielset! Binnenkort maar aankaarten bij Cees Boer. Ik fiets een eindje door en eindig in Wijk en Aalburg bij Vos fietsen Daar wordt de fiets gerepareerd zodat ik de tocht kan hervatten. Ik pak veel dijkjes vandaag, en het uitzicht is mooi. Minder mooi is dat de route mij ook over harde zandpaden stuurt. Ik probeer deze zoveel mogelijk te ontwijken. Hier en daar maak ik derhalve extra kilometers. Na 142 km ben ik dan in Uden. Een lekkere douche en dan met de mannen bier drinken en kxt roepen! De 142km werden in 25,6 km/u afgelegd.

1 opmerking:

PeterK zei

Fraaie rit hoor! Respect.