zondag, september 23, 2007

Herfst


Als de wekker om 7 uur begint te brommen heb ik weer spijt dat ik een fietsafspraak gemaakt heb. Waarom slaap ik niet lekker uit? Het blijkt echter een schitterende dag, en als Ed zich om 8 uur meldt ben ik de wekker weer vergeten. We rijden richting Hoek van Holland alwaar we afbuigen naar Kijkduin. Dan gaat Ed's mobiel, die is te laat met opnemen. Dan gaat de mijne, heb blijkt Piet. Hij belt op vanaf de Calandbrug. De oude afspraak was een rondje Renesse, maar door omstandigheden is deze afspraak verplaatst. Piet loopt wat dagen met de mail achter zo lijkt het. We rijden door, en na Kijkduin wordt er wat gezigzagd door het Westland. We maken ook nog wat lusjes, onbekend dat we zijn met de omgeving. Uiteindelijk pikken we een bekende route op, en rijden langs de Schie. Ik stel voor de kortste route naar huis te pakken, waar Ed erg makkelijk mee instemt. Als bij de Surfplas de mobiel van Ed weer gaat (Piet laat weten dat de koffie smaakt.) sluit Ruud bij ons aan. We besluiten dit te vieren met een bak koffie. We schuiven op het terras, lekker in het zonnetje. Traditiegetrouw betaalt Ed in afwezigheid van Piet. Aad wordt ook nog gespot vanaf het terras, hij heeft vandaag de fiets voor de wandelschoenen ingeruild. Even later rijden we de laatste paar kilometer naar huis. Het is een fraaie herfstdag.
Afstand: 73 km in 27/5 km/u Wind ZZW4

Geen opmerkingen: