woensdag, september 05, 2007

De avonden worden weer korter


Als ik om half 8 op Peet's stoepie sta, ben ik de enige. Zijn ze al weg? Nee, Sasja blijkt indisposed en Ed is gewoon te laat. Als we compleet zijn geeft Peter het rondje aan. Hij praat bij met Ed die zijn vakantieavonturen verhaalt. Ik blijf het grootste deel in hun wiel, lekker uit de wind (W4). Als we richting de stormvloedkering rijden wordt besloten 2x omhoog te gaan. De eerste klim blijf ik in Ed's wiel, de tweede keer moet ik hem laten gaan. Wordt tijd dat ik wat kilo's verlies... Op de weg naar Maassluis besluiten we de kortste weg naar huis te nemen, de duisternis valt nm in. Ed is volledig voorzien van verlichting, ik alleen achter, Peet heeft een verlichte display op zijn km teller. Ed gaat het laatste stukkie dus voorop, Peet in het midden, Baksteen sluit de rij. De 32 km worden in 28 km/u afgelegd.

Geen opmerkingen: