donderdag, augustus 02, 2007

Woon-werkverkeer 77 km

Vanochtend rij ik dezelfde route als gisteren. Het is stil op de fietspaden, niet alleen vanwege het tijdstip maar vooral vanwege de vakantieperiode. Zo kom ik over de 34 km maar enkele fietsers tegen. Het ging iets sneller dan gisteren: 26.1 km/u. Een zachte zuidenwind maakte dat de luchtweerstand niet al te hoog was. Wel was het wat frisser, de zon bleef de hele rit achter het wolkendek.
Na het werk sloot Ed aan, en gezamenlijk reden we naar Wateringen naar een pc-zaak om wat gadgets voor Ed's minilaptop te kopen. Weinig lucht en zware benen waren mijn deel, maar ook die van Ed. Eenmaal op weg naar huis verklapte hij dat het SAS benen waren. De verklaring hiervan zal eerdaags op zijn blog verschijnen vermoed ik. Mijn benen waren net ff beter en ik kon nog 30+ rijden. Na 43 km in 28 km/u waren we weer in Maassluis.
Zou ik elke dag moeten doen 77 km woon-werkverkeer....

Geen opmerkingen: