zaterdag, december 27, 2008

Geen K2 voor Martin


Voor het eerst sinds weken stap ik op Tirreno. Een gure noordoosten [kracht 4/5] wind zorgt voor een gevoelstemperatuur van -10. Via het Lickebaertbos fiets ik naar de A20. Daar neem ik het vernieuwde pad parallel aan de A20 richting Maassluis. Als ik een buizerd passeer, probeer ik het beest zo dicht mogelijk te benaderen. Klaarblijkelijk heeft zo'n beest ogen in zijn achterhoofd, hij vliegt sierlijk weg. Bij Maasland aangekomen besluit ik via het Hertenkamp naar de Gaag te fietsen. Vandaar gaat het naar de Waterweg en dan snel naar huis. De voeten voelen, ondanks dubbele sokken, bevroren aan. Een beklimming van de K2 kan ik derhalve wel vergeten. Na 27.5 km in 24.7 km/u kan ik de tenen warmwrijven.

1 opmerking:

Anoniem zei

wat een smerige foto mart!! Ik moest 3 x kijken voor ik door had wat het was,

Groeten,

Lisette van den Akker