vrijdag, augustus 06, 2010

Halve Marathon

Vandaag ben ik vrij. Wat een mazzel met het weer, na een flinke wandeling met Freya ga ik even in de tuin zitten. Het zonnetje brandt op mijn lichaam. Een zekere loomheid maakt zich van mij meester. De oogjes willen dicht. Helaas heb ik in Comillas een paar dagen geleden, onder het genot van enkele biertjes, toegezegd aan Dick dat ik een halve marathon met hem ga lopen begin 2011. Ik spoed mij dus naar boven om mij om te kleden, en 10 minuten later ben ik onderweg. Warming up ben ik vergeten denk ik na een minuut of 5 lopen.. Tijdens het lopen probeer ik naar de Hoe?Zo! podcast van TELEAC te luisteren, niet echt een succes. Volgende keer maar weer muziek. Na 25 minuten doe ik het even rustig aan. Vervolgens loop ik 18 minuten hard. Dat is wel mooi geweest voor de eerste keer.
Thuis vergeet ik de cooling down....

Geen opmerkingen: