zaterdag, november 21, 2009

Dag 3

En de tweede dag na de operatie. De afgelopen nacht is wat rustiger verlopen dan de nacht er voor. Lilian lag op de bank, en ik op een matrasje naast de hond. Freya vond al snel dat mijn matras er beter uitzag dan het hare, of ze wilde lekker naast mij kruipen. Ze stond zelf op, en nam de helft van de matras in beslag. Later in de nacht schoof ze er gelukkig af zodat ik wat beter lag. 's Ochtends liep ze, hoewel onzeker, zelf naar de plaats achter. Wij hobbelen ongerust mee, bang dat ze onderuit gaat. Op het grasmatje werd een flinke plas gedaan. De pillen en ontbijt werden snel verorberd. En zo ligt ze bijna hele dag op haar matras of er naast. Als ze bij haar positieven is gaat ze hoe langer hoe meer op de "oude" Freya lijken. Ze begint nm weer in ons te bijten :-) We wachten nog wel op de eerste drol sinds donderdagochtend. Deze zal toch sooner or later het daglicht willen zien?
Ze lijkt minder pijn te hebben, en het kermen hebben we vandaag (nog) niet meer meegemaakt. Met wat mazzel kan ze morgen of maandag al beter en vaker naar het veldje toe. Lilian en ik zijn aardig versleten na twee nachtjes. Gelukkig is het weekend....

Geen opmerkingen: