zondag, december 09, 2007

Een lange lus

Om even na 6 uur gaat de wekker. Het is zondagochtend en pikkedonker. O ja, Jim moet vandaag voor de eerste keer de zondagskrant bezorgen. Ik ga ter assistentie mee. Het duurt wat langer dan gedacht, het is even zoeken naar de juiste adressen en Jim is ook nog grieperig. Uiteindelijk zijn we om half 9 weer thuis. Ik schat dat er een km of 7 gefietst is. Het is fraaier weer dan verwacht, en Bram en ik besluiten een stukje te gaan fietsen. Er staat een fikse wind, ZW5, en Bram is het snel zat. Ik lijm hem nog voor een paar extra kilometers, maar na 13.5 km zijn we echt weer thuis. Het is tijd voor een boterham, en dan spring ik voor de derde maal op de fiets. Eerst naar de Hoek, dan naar Maasdijk. Via Maasland maak ik nog een paar extra kilometers. Na 30 km in 25.2 km/u ben ik weer thuis. De track van de GPS toont een lange lus...
Ik gooi de km standen van de fietsen in mijn excelletje en deze rekent uit dat ik op 9724 km sta. Nog 276 km te gaan!

Geen opmerkingen: