woensdag, juli 28, 2004

Wat moeten we nog allemaal doen?

Tsja, volgende week een paar dagen kamperen met de "nieuwe" 2e hands vouwwagen.
Dat wordt nog ff aanpoten, kentekenplaat overzetten, elastiek vervangen, eigenlijk de luifel laten repareren (dat komt wel na de vakantie), verzekeren, test-opzetten, paklijst maken, bandenspanning controleren, pakken, kijken of 12V voor koelbox ook op onze trekhaak werkt, electriciteitsaansluiting op trekhaak zit wat los, dit vastzetten, enz enz....

Daarnaast moet ik mij nog verdiepen in FTP zaken aangezien ik bij thuiskomst niet hoef te werken maar als medewerker bij het NATO schaakkampioenschap mee mag doen!
Daar moest ik morgen maar eens wat tijd voor vrijmaken.....

Morgenochtend op de racefiets naar het werk! Het wordt bloedje mooi weer dus rond een uur of 4 maar eens een rondje
M@rt gaan rijden (O ja batterijen vervangen van de ETREX!!).
Nu ik die trapfrequentiemeter heb, moest ik maar eens dat trainingsboek van Lance doorsnuffelen. Eerst douchen en dan nog maar ff in bed lezen.


Geen opmerkingen: